Markedsføringsbyrå i Oslo
A2N er allerede et av landets mest erfarne og velrennomerte web- og performance-byråer. Når Anders Krokfoss tar over som ny leder, tar i tillegg byrået en sterk posisjon som et bredt markedsføringsbyrå. Vi er trygge på at våre kunder vil dra stor nytte av dette fremover.
For å oppnå best mulige resultater ønsker moderne markedssjefer en byråpartner med både fleksibel og effektiv spesialkompetanse – og som samtidig er en god sparringspartner som strekker seg langt for å bidra til at kundene når sine mål.
Vi er sparringspartneren til markedssjefen og markedsavdelingen.
Vi er markedssjefens forlengede arm.
Og så leverer vi.
A2N leverer hele eller deler av et selskaps markedsstrategi og markedsarbeid i tillegg til websider, innhold , design, annonsering og kreativt utviklingsarbeid.
Som et av Norges aller mest erfarne digitalbyråer har vi opp gjennom årene gjort en rekke endringer for å tilpasse oss kunder og marked i stadig endring. Våre kunder forventer at vi skal utfordre faglig og tilføre kompetanse innen strategi, kreativitet, web, annonsering og markedsføring. For at vi også de neste årene skal kunne tilføre kompetanse og løsninger på et høyt nivå, så har vi nå knyttet til oss en rekke fagfolk med spisskompetanse innenfor områder som blir svært viktige fremover.
Markedsføringsbyrå med erfaring og moderne spisskompetanse.
Markedet og bedriftene endrer seg i et rivende tempo, og vi må alltid ligge i forkant av utviklingen.
Anders Krokfoss som tidligere har observert driften fra sidelinjen i styret til A2N – står nå sammen med styreformann Jo Simen Skog ved roret i den største endringen og utviklingen i byrået sin 23 år lange historie. Anders tok over lederstolen høsten 2022, les mer om dette her.
Jo Simen startet opp selskapet for 23 år siden og har hjulpet med å utvikle digitale løsninger for et kobbel av kunder oppgjennom årene. Anders har lang og bred erfaring som tidligere gründer, adm dir, markedsdirektør, styremedlem og foredragsholder med lang og tung erfaring fra merkevare- og forretningsutvikling innen medie-, teknologi- og helseindustri.
Med seg på laget har de fått en rekke nye store talenter innenfor markedsføring, design og annonsering. En tidligere Google-medarbeider og internasjonal topp-designer er noen av tilskuddene til det nye A2N- laget. Og på toppen av dette har vi et av bransjens aller mest erfarne web-team anført av en av bransjens aller mest erfarne prosjektledere, André Sunde-Nilsen.
Jo Simen kan nå skilte et fremtidsrettet lag:
“Vi har satt sammen et lag med både noen av bransjens mest erfarne strateger og kreatører sammen med eksperter med spisskompetanse på web og digital markedsføring, som jobber i tett partnerskap med våre kunder for å oppnå de aller beste resultatene. Med andre ord, godt rigget for å være et Markedsføringsbyrå i Oslo å regne med”.
Markedsføringsbyrå med storytelling i fokus.
Bedrifter har i flere år nå hatt stort fokus på annonsering og optimalisering av kampanjer i digitale og sosiale kanaler. Dette vil selvsagt ikke bli noe mindre fremover, men det totale trykket av budskap vi blir bombardert med er overveldende – og det er ikke lett for markedsførere å nå gjennom støyen. Historiefortelling er den beste måten for markedsførere å engasjere kundene. Effektiv historiefortelling øker engasjementet mellom en virksomhet og publikum, noe som bidrar til å generere konverteringer og til slutt inntektsvekst. Det ligger store muligheter for selskaper ved å jobbe mer dedikert med historiefortelling – i tillegg til kampanjekjøring. Det forventes denne type kompetanse om man skal titulere seg som et markedsføringsbyrå i dag.
Vi har derfor knyttet til oss en av Nordens aller mest erfarne og mestvinnende konseptutviklere og historiefortellere, Erik Heisholt fra Heisholt Inc. Erik hjelper våre kunder med å fortelle deres historie på en måte som vekker engasjement og kanskje til og med gåsehudfølelsen. Fortalt i store massekommunikasjonskanaler – eller i en post på instagram, snapchat eller i et nyhetsbrev.
Nye spennende kunder
Endringene vi har gjort har allerede gitt oss flere nye spennende prosjekter – og flere på vei inn.
Vi hjelper blant annet en av Norges aller mest tradisjonsrike ullprodusenter, Janus og Janusfabrikken, med å lage ny merkevare og kommunikasjonsstrategi. Og Roberto Rosso – norsk spennende sko-merkevare med store internasjonale ambisjoner – hjelper vi også med merkevare og kommunikasjon.
Og så er det veldig spennendene at vi nylig landet en stor og viktig avtale om å utvikle ny digital kommunikasjonsplattform og nettsider for Veas, som blant annet renser vannet til de som bor rundt oslosfjorden. Av andre kunder vi jobber svært tett med om dagen er Sterk Helse og Trening, Ragde Charge og Norges største leverandør på solskjerming, nemlig HD Sol (Hunter Douglas, som har merkene Kjells Markiser, Fasadeprodukter og Markisemannen). A2N begynner å etablere seg som et kommunikasjonsbyrå for fremtiden.
Vet hvordan det er å være markedssjef
Anders har i store deler av sin karriere vært markedssjef og byråkunde og ledet store merkevare- og endringsprosesser:
“Jeg har selv vært kunde og markedssjef det meste av min karriere – så jeg vet noe om hvordan det er å være markedssjef og hvilke forventninger man har til et kommunikasjonsbyrå. Jeg har jobbet med mange kommunikasjonsbyråer opp igjennom. Det å være markedssjef i 2023 er både spennende og faglig krevende – men også komplekst. Og spesielt hvis du skal gjøre mye selv og ikke har en stor markedsavdeling. Det er krevende å holde seg oppdatert faglig på alle fagområder, som digital markedsføring, kreativ utvikling, design, web, annonsering etc. Og i tillegg holde i kampanjeplaner, prosjektplaner, annonsering, interne prosesser etc. Markedssjefer i 2023 ønsker selvsagt å ha full kontroll på markedsstrategi og planen – men for å oppnå best resultater ønsker de både fleksibel og effektiv spesialkompetanse og ikke minst en god sparringspartner de har tillit til. Vi er partneren til markedssjefen og markedsavdelingen – skreddersyr et tilbud – og jobber tett sammen for å skape de aller beste resultater“.
Noen ganger bistår vi med alt en markedsavdeling skal oppnå og utføre – andre ganger deler av det. Kunders behov, ambisjoner, ressurser, kunnskap, erfaring og kapasitet er ofte svært ulikt. Vi tilpasser oss dette gjennom å lytte, lære og ha åpne og ærlige samtaler med våre kunder. Vi kommer med våre anbefalinger og sammen legger vi en plan for hvordan vi kan hjelpe deg med å ta nye markedsandeler og ha en posisjon som en aktuell og relevant virksomhet i markedet. Akkurat slik man bør forvente av et godt kommunikasjonsbyrå.
Er du nysgjerrig på å høre mer om oss, enten som mulig ansatt eller kunde? Send oss en mail til anders@a2n.no