A2N har jobbet med DNB Eiendom på en rekke prosjekter opp gjennom årene, som Krydderhagen, Ekebergportalen og Sørenga. Og hyggelig var det når vi igjen ble kontaktet. Og denne gangen allerede 1 år før prosjektet skulle lanseres og legges ut for salg. På dette tidspunktet visste man lite om prosjektets sjel, identitet eller målgrupper. Hvem skal vi være og hvordan skal vi skille oss i et område med et mylder av lignende prosjekter på alle kanter?
Det har vært stor stas og være med fra start og tatt del i fase 1 (navn, strategi og identitet) for deretter sette dette ut i liv med webside og boligvelger og et always on løp med digital markedsføring. Sammen traff vi blink med strategi og tone of voice.
Nå er det altså utsolgt og vi gratulerer Selmer Eiendom, AF gruppen og DNB Eiendom. Prosjektet ble gjennomført med NXT. Les mer om prosjektet her.
Ønsker du mer informasjon om en tjeneste eller et produkt?