Hele 45% av alle leilighetene som ble lagt ut i første byggetrinn ble solgt på åpningsdagen!
Det ble kjørt et kommunikasjonsløp basert på gode erfaringer fra tidligere prosjekter. Med Korona ble første fase noe forlenget og kunden valgte å opprettholde trykket gjennom hele perioden. Dette førte til en bra interesseliste. Interessen er hentet via synlighet i sosiale medier, søk og display samt god oppfølging via nyhetsbrev gjennom hele løpet.
Fakta: Malerhaugveien 25 består av 230 leiligheter, lokalisert mellom Helsfyr og Ensjø og hadde salgsstart 02. juni. I dette området er det enorm utvikling og konkurrerende boligprosjekter på alle kanter. Dette styrket behovet for å skape en tydelig profil som kan skille seg ut i mengden.
A2N har utviklet konsept, profil, kommunikasjonsstrategi, prospekt, nettside, innhold til nettside, visningssenter og nyhetsbrev.
Eksempler på profilelementer som løfter inntrykket:
Websiden: www.malerhaugveien25.no
A2N Digitalbyrå har levert kommunikasjon og markedsføring for en rekke boligprosjekter de siste årene. Ta kontakt med oss om ditt boligprosjekt!
Ønsker du mer informasjon om en tjeneste eller et produkt?