En av Ensjø’s flotteste tomter skulle utvikles til 229 leiligheter. Med Attivo som utbygger og Privatmegleren som meglere ble vi (nxt/a2n) engasjert til å ta hånd om strategi, visuell profil, web og digital markedsføring for dette spennende prosjektet.
Prosjektet har oppnådd stor suksess i markedet og sammen har vi har skapt en fin pågang av interessenter og boligkjøpere. Det hjelper på at prosjektet leverer høyt på kvalitet, smarte planløsninger og flotte fellesområder.

Det er kjørt et kommunikasjonsløp basert på gode erfaringer fra tidligere prosjekter. Interessen er hentet via synlighet i sosiale medier, søk og display samt god oppfølging via nyhetsbrev gjennom hele løpet.
Fakta: Malerhaugveien 25 består av 229 leiligheter, lokalisert mellom Helsfyr og Ensjø og hadde salgsstart 02. juni. I dette området er det enorm utvikling og konkurrerende boligprosjekter på alle kanter. Dette styrket behovet for å skape en tydelig profil som kan skille seg ut i mengden. Prosjektet er utført i samarbeid med nxt.

Det er fremdeles noen få leiligheter igjen. Her finner du nettsiden og ledige leiligheter.
Ønsker du mer informasjon om en tjeneste eller et produkt?