Kunde

Askim Tannhelsesenter

Oppgave

WEB – Nye nettsider

Lanseringssdato

November 12, 2020
Se nettsiden

135% økning av nye pasienter etter ny web

Askim Tannhelsesenter har vært kunde hos A2N i lang tid og fikk senhøsten 2020 nye nettsider i Wordpress.

Se casen
Bildetekst på linjen.

Tannlegeside som konverterer

Askim valgte A2N sin 3.generasjons tannlegeside som er bygget i Wordpress CMS. Standardløsningen gjør det raskt og enkelt å bytte ut en eldre nettside, for å fremstå mer moderne. Nettsidene gjør seg best med nye bilder og foto, som virkelig gjør at klinikken fremstår i møtekommende og personlig.

Nettsidene er modulbasert og kan utvides med moduler etter eget ønsket. For klinikken er det benyttet prismodul, timebestillingsmodul og egen ansattmodul.

Bildetekst på linjen.

Synlighet i søkemotorer

I forbindelse med relansering av nye nettsider ble det utført en søkeordsanalyse og gjort en grundig jobb med SEO. Dette økte synligheten og sikret en videreføring av rangering som var opparbeidet på den tidligere versjonen av nettsiden.

Klinikken har siden lanseringen opplevd både økt trafikk og en økning på 135% i antall henvendelser etter overgangen til nye nettsider.
Vi er svært glad for å se den positive effekten av det strategiske arbeidet som ble lagt ned før, under og etter lansering.

Vi er stolt av teamet som har bidratt til en økning i 135% henvendelser etter lansering av de nye nettsidene for klinikken.

– Prosjektleder og Rådgiver for Askim Tannhelsesenter, Daniel Moldskred Strand

Bildetekst på linjen.

Tannlegeside som konverterer

Askim valgte A2N sin 3.generasjons tannlegeside som er bygget i Wordpress CMS. Standardløsningen gjør det raskt og enkelt å bytte ut en eldre nettside, for å fremstå mer moderne. Nettsidene gjør seg best med nye bilder og foto, som virkelig gjør at klinikken fremstår i møtekommende og personlig.

Nettsidene er modulbasert og kan utvides med moduler etter eget ønsket. For klinikken er det benyttet prismodul, timebestillingsmodul og egen ansattmodul.

Bildetekst på linjen.

Synlighet i søkemotorer

I forbindelse med relansering av nye nettsider ble det utført en søkeordsanalyse og gjort en grundig jobb med SEO. Dette økte synligheten og sikret en videreføring av rangering som var opparbeidet på den tidligere versjonen av nettsiden.

Klinikken har siden lanseringen opplevd både økt trafikk og en økning på 135% i antall henvendelser etter overgangen til nye nettsider.
Vi er svært glad for å se den positive effekten av det strategiske arbeidet som ble lagt ned før, under og etter lansering.

Vi er stolt av teamet som har bidratt til en økning i 135% henvendelser etter lansering av de nye nettsidene for klinikken.

– Prosjektleder og Rådgiver for Askim Tannhelsesenter, Daniel Moldskred Strand

Teamet

André Sunde-Nilsen

Avd.leder web & Partner

+47 917 69 235andre@a2n.no

Andre referanser

Tannlege Mikkelsen

Nye nettsider

Homely

Visuell identitet og nettside

Relokator

Revitalisering av fasadeprodukter.no

Locus Ensjø

Visuell identitet og annonsering

Tannlege Mikkelsen

Nye nettsider

Andre referanser

Send oss en melding

Ønsker du mer informasjon om en
tjeneste eller et produkt?

Send henvendelse