Strategi og nettside
A2N Digitalbyrå har vært en del av prosjektet siden oppstarten i 2018. Vi harutviklet prosjektets identitet og vært en strategisk rådgivende part. A2N har også at ansvaret for digital strategi, utvikling av nettside og digital annonsering.
For Hurum Brygge ble det først utviklet en one-page nettside med skjema for å samle interessenter til prosjektet, og våren 2021 lanserte vi full nettside med boligvelger. I boligvelgeren var det viktig å fremstille alle boligene på en god måte og samtidig få frem de ulike kvalitetene ved hver enhet. Alt av relevant informasjon som prislister, prospekt og kjøpskontrakt ble gjort lett tilgjengelig slik at potensielle kjøpere enkelt kunne laste ned disse.
På sikt er planen å bygge mellom 4-500 boliger på tomten til gamle Hurum Fabrikker og prosjektet vil typisk pågå over 10-15 år. Dette ble en hyggelig start på reisen.
En heftig bra interessentliste, Corona og kommunesammenslåing ga rekordpris på Hurum. “Relativt unge folk bosetter seg her ute fordi de kan jobbe på hjemmekontor, også kan de heller pendle litt ekstra ved behov” Fred Ivar Myrseth, Frem Eiendomsmegling. En time inn til Oslo er ikke så langt lenger, spesielt når Corona har lært oss at hjemmekontor kan fungere ganske så bra.
Digital markedsføring
I et boligprosjekt er det viktig å være synlig på digitale flater og Hurum Brygge er ingen unntak. Interessen for prosjektet har vært enorm og den digitale annonseringen har generert svært mange leads i form av innsendte interesseskjemaer.
Etter at prosjektet startet opp igjen våren 2021 annonserte vi en drøy måneden før salgsstart. Annonseringen spesielt via Facebook-nettverket første til svært mange konverteringer i form av innsendte interesseskjema. På denne måneden med annonsering genererte vi over 1000 interessenter!
Salgsuksessen har vagt oppsikt flere kanaler. Blant annet fikk prosjektet betydelig omtale i Finansavisen med tilhørende spalteplass på forsiden.
Teamet
Se alle kontakterØnsker du mer informasjon om en tjeneste eller et produkt?